تاريخ : چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:, | 12:49 | نویسنده : حسین زارعی

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با بی وین در مورد بازی با گالاتاسرای گفت :" در نیوکمپ خیلی خوب کار کردیم . همین طور مقابل منچستر و در خانه برابر بارسا . شرایط خوبی برای ما وجود داشت و این اعتماد به نفسم را زیاد کرد . "
وی افزود :" برگزاری اولین بازی در خانه چیز خاصی نیست چرا که دو بازی داریم که باید در مجموع دو تایش برنده باشیم . این یک بازی خیلی مهم برای ماست و حواسمان جمع خواهد بود . من شرایط خوبی دارم و می خواهم به تیم کمک کنم که برنده شود . می دانیم که این جا در رئال همه دهمین چمپیونزلیگ را می خواهند و این یک هدف برای باشگاه است . ما به عنوان بازیکن می دانیم که چمپیونزلیگ چه اهمیتی دارد اما فعلا باید مرحله به مرحله فکر کنیم . "
بازیکن پرتغالی در مورد اوزیل گفت :" مسعود در فصل هایس اخیر نشان داده که بازیکن کلیدی است و بازی کردن در کنارش برایم خوشایند است چرا که توانایی های زیادی دارد و او را خیلی خوب درک می کنیم . "


وی در مورد گالاتاسرای گفت :" بوراک را دارند که بازیکنی است که در چمپیونزلیگ خیلی خوب کار کرده است . زدن هشت گل خیلی مشکل است . مثل همیشه خط دفاعمان حواس جمع است . باید مثل همیشه در خانه رئال مادرید بازی کنیم . می دانیم که گالاتاسرای تیمی است که زیاد حمله می کند و این برای ما خوب است . وقتی تیمی مقابل ما تن به تن بازی کند ، توان پیروزی ما بالا می رود . این یک بازی بسیار متعادل و بسیار باز خواهد بود . " 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ