تاريخ : جمعه 24 آذر 1391برچسب:, | 12:12 | نویسنده : حسین زارعی

نام:علی کریمی                      متولد:1375/8/17    در شهریار

پست تخصصی:خط میانی-بازی ساز

وضعیت خانوادگی:متاهل.دارای دو فرزند پسر به نام های هاوش و هیرسا

افتخارات:

نایب قهرمانی نوجوانان تهران با نوجوانان نفت.قهرمانی امید های تهران با امید های فتح.قهرمانی لیگ و جام حذفی ایران با پرسپولیس.قهرمانی جام حذفی امارات با الاهلی امارات.قهرمانی بازی های آسیایی بانکوک با تیم ملی.قهرمانی غرب آسیا با تیم ملی.قهرمانی جام بین قاره ای آسیا-اقیانوسیه با تیم ملی.بازیکنسال 2004آسیا.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, | 22:35 | نویسنده : حسین زارعی

 

مدیربرنامه های کریس میگوید او هنگامی که لباس ورزشی میپوشد تبدیل به آدم دیگری میشود که اصلا نمیتوانید او را بشناسید.کریس سر تمرینات بسیار جدی است و درآن لحظات هیچ کار دیگری انجام نمیدهد.ساعات تمرین او برای افزایش مهارت های فردی تنها متعلق به خودش است.اودلش نمیخواحد در این ساعات روز کسی مزاحم وی شود.و ترجیح میدهد هرکاری را به بعد ازساعات  تمرین منتقل کند.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


تاريخ : پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:, | 11:34 | نویسنده : حسین زارعی

فوتبالیست پرتغالی تیم رئال مادریدبا26سال سن درآمد38میلیون دلاری درسال2011داشته و مجموع دارایی وی حدود180میلیون دلاراعلام شده است.فقطکافی است بدانید رونالدو در شبکه های اجتماعی27میلیون هواداردارد.دوبرابر هرورزشکاردیگری.اوفقط اگردر شبکه های اجتماعی که عضو است فعال باشد دیگر نیاز به هیچ کاری برای درآمدزایی ندارد.ازوقتی هم که به رئال پیوسته هرروزبایک کمپانی جدیدبرای تبلیغات قرارداد میبندد.کارشناسان اقتصادی ورزشی پیشبینی کرده اند اودرسال2013به پردرآمدترین بازیکن فوتبال درتاریخ بدل میشود.رونالدو بزرگترین بازیکن فوتبالی نایکی است که رقم قراردادش100میلیون دلاربرای7سال است.غیرازساعت600هزاردلاری که به دست میبندد وده هاتبلیغ دیرگری که برای کمپانی های مختلف میکند اویک شرکت مدبه نامCR7داردکه درآمدش دراین فهرست قیدنشده است.تبلیغ نوعی شامپو تازه ترین حرکت تبلیغاتی وی میباشد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, | 16:29 | نویسنده : حسین زارعی

Max Payne نام یک بازی رایانه ای است که در این چند ساله اخیر توانسته کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند و تا به حال 3 نسخه از آن برای کنسول های مختلف عرضه شده که هریک داستان زندگی شخصیتی را دنبال می کند. ما این بار نسخه ای جذاب و سرگرم کننده و البته با کیفیت از این بازی را برای گوشی های تلفن همراه با سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم تا کاربرانی که به این بازی جذاب علاقه دارند آن را دانلود نموده و از داستان هیجان انگیز آن در گوشی تلفن همراه خود نهایت استفاده را ببرند.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, | 16:28 | نویسنده : حسین زارعی

دانلود برنامه

مروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, | 16:24 | نویسنده : حسین زارعی

دانلود بازی

بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ی با کیفیت HD بازی جذاب و مفرح Asphalt برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. بازی بسیار جذابی که نسخه ی جدید آن Asphalt 7: Heat نام دارد و به سبب کیفیت فوق العاده از چند سری قبل توانسته جز محبوب ترین بازی ها برای گوشی ها و حتی سیستم عامل های مختلف لقب بگیرد. نسخه حرارت از جهات مختلف سرعت ، گرافیک و GamePlay یکی از بهترین بازی هایی بوده که تا به حال برای گوشی های تلفن همراه و تبلت ها عرضه شده است.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:, | 16:6 | نویسنده : حسین زارعی

 

دانلود برنامه های جاوا

بهترین نرم افزارهای جاوا

دراین مطلب می توانید گلچین بهترین نرم افزار های جاوا را در وبسایت حسین دانلود دانلود نمایید.

مانند:مرورگر اینترنتی،اطلس جهان،،کتاب الکترونیکی و....

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 10 آذر 1391برچسب:, | 10:20 | نویسنده : حسین زارعی

کریستیانو رونالدو داس سانتوس که همه با اسم کریستیانو رونالدو او را میشناسند در تاریخ پنجم فوریه سال 1985 در در خانواده ای فقیر در شهر فانچال در منطقه مادیرا یکی از جزایر کشور پرتغال در نزدیکی شهر لیسبون به دنیا آمد. پدر او مدیر فنی یکی از تیم های مدریا بود.

مادر (ماریا دولورس داس آویرا) و پدرش (خوزه دینیس آویرا) بود. او یک برادر به نام (هوگو) و دو خواهر به نام‌های (الما) و (کاتیا) دارد.

نام رونالدو در کشور پرتغال نام رایجی نیست ولی پدر و مادرش به خاطر (رونالد ریگان) رییس‌جمهور آمریکا نام او را رونالدو گذاشتند زیرا ریگان هنرپیشه مورد علاقه پدر رونالدو بود. او تاکید می‌کند این نامگذاری اصلا دلایل سیاسی نداشته است.

وقتی سه ساله بود ضربه زدن به توپ را آغاز کرد. وقتی در شش سالگی به مدرسه رفت دیگر علاقه‌اش به ورزش کاملا نمایان شده بود. او در آن زمان عاشق تیم (بنفیکا) بود و جالب است که بعدها به تیم رقیب آن یعنی (اسپورتینگ) پیوست.

او ابتدا با یک تیم آماتور به نام (آندورنیا) بازی می‌کرد زیرا پدرش در آن باشگاه شاغل بود. در آن زمان رونالدو تنها هشت سال داشت. در سال 1995 یعنی در ده سالگی (کریستیانو رونالدو) کم‌کم در پرتغال کسب شهرت می‌کرد و آهسته آهسته نامی آشنا در ورزش فوتبال می‌شد. به طوری که دو تیم برتر شهر مادیرا در پی امضای قرارداد با او بودند.

کریس رونالدو با بازی در مسابقات زیر هفده سال یوفا برای تیم (اسپورتینگ لیسبون) مورد توجه (جرارد هولر) سرپرست وقت تیم لیورپول قرار گرفت. در آن زمان او تنها شانزده سال داشت و به همین خاطر لیورپول از خرید او صرف نظر کرد ولی همین موضوع سبب شد به چشم (سرالکس فرگوسن) بیاید.

در تابستان 2003 او در بازی برابر تیم منچستریونایتد به خوبی توانایی‌های خود را در معرض تماشا قرار داد و نشان داد که می‌تواند در دو جناح بازی کند.

کوتاه از کریس رونالدو

پدر رونالدو که (دینیس آویرا) نام داشت هفتم سپتامبر 2005 و در زمان بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی از دنیا رفت.

او در بازی‌های یورو 2004 و جام‌جهانی 2006 به عنوان جذاب‌ترین بازیکن شناخته شد.

در کودکی با نام مستعار (کلویورت) نامیده می‌شد.

او از سهام‌داران (نایک)، (پیپ جینز)، (اکسترا جاس) (نوشیدنی انرژی‌زای اندونزی) و اتومبیل سوزوکی است هر چند که خود یک اتومبیل بی‌‌ام‌و مشکی دارد.

تیم محبوب کودکی او (بنفیکا) بود.

قهرمان کودکی رونالدو (مارادونا) بود.

رونالدو که در لیسبون بزرگ شده است همیشه به خاطر لهجه (مادیرایی)‌اش مورد تمسخر بچه‌ها قرار می‌گرفت.

رونالدو با (آلبرتو جاردیم) فرماندار زادگاه خود دوست صمیمی است

کارلوس کوئیروز دستیار سر آلکس فرگوسن درمورد کریس رونالدو زمانی که در منچستر بود گفت: من همیشه تلاش کرده ام تا شور و انگیزه ویژه ای در کریستیانو رونالدو ایجاد کنم تا نه در میان بهترین های دنیا باشد، بلکه بهترین بازیکن دنیا شود. او می تواند این کار را انجام دهد، و من تردیدی ندارم.

افتخارت با منچستر

قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در فصل 2007-2006

قهرمانی در جام حذفی انگلیس در سال 2004

نایب قهرمانی در جام حذفی انگلیس در فصل 2006-2005 و 2007-2006


افتخارات ملی

عنوان چهارمی با تیم ملی پرتغال در جام جهانی 2006 آلمان


افتخارات فردی

بهترین بازیکن پرتغال در سال 2007

انتخاب در تیم منتخب باشگاه های انگلیس در فصل های 2006-2005 و 2007-2006

بهترین بازیکن فصل لیگ برتر انگلیس در فصل 2007-2006

بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس در ماه های نوامبر و دسامبر سال 2006

انتخاب در تیم منتخب یوفا در 2004

عنوان سومین بازیکن برتر جهان در سال 2007

و عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2008

و ......

شيطنت جوزپه گوارديولا در تحويل توپ به رونالدو خشم مهاجم پرتغالي را در پي داشت.
كريس، گوارديولا را با ضربه دست به عقب راند و همين مسئله خشم بازيكنان بارسلونا را در پي داشت. نيمكت بارسا بهم ريخت و در اين ميان شايد غيرقابل كنترل ترين مرد كاتالونيا، ويكتور والدس بود. گونسالس داور باسكي اين ديدار در انتهاي اين هياهو، رونالدو و آلوس را با كارت زرد، جريمه كرد.

فدراسيون فوتبال اسپانيا امروز در مورد وقايع منحصر به ‌فرد ال‌كلاسيكو دربي جلسه فوق العاده خواهد داشت و كميته انضباطي نيز در نامه‌اي محروميت چند جلسه‌اي رونالدو و جريمه سنگين نقدي براي چند بازيكن ديگر از رئال مادريد را بديهي و قطعي دانسته است.
احتمال محروميت 3 جلسه‌اي رونالدو نيز در گفت‌وگوي تلفني رئيس فدراسيون فوتبال اسپانيا با خبرنگار روزنامه ماركا عنوان شده است

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


  • دانلود فیلم
  • دانلود نرم افزار
  • قالب وبلاگ